Despois da primeira sessom na que enraizamos a força e a flexibilidade do bambú, seguiremos mobilizando outros aspectos que conformam a resiliência empregando o círculo de palabra, a música e o movimento.
Assim, o sábado 14 de novembro trabalharemos a consistência, a capacidade de suster-nos e de traçar um projeto existencial baseado nos valores nos quais nos enraizamos e que dam significado à nossa vida.
Por sua vez, o sábado 12 de dezembro dançaremos a transmutaçom, essa qualidade alquímica que nos ajuda a resignificar experiências difíceis convertendo-as em elementos de aprendizagem que nos ajudam a brilhar com luz própria, com plena integridade.
As sessons farám-se em dois horários: pola manha (de 11 a 13hs) ou pola tarde (de 17 a 19hs). Cada grupo terá um limite de 8 vagas que se vam ir cubrindo segundo a orde de inscriçom. O lugar será o mesmo: R/ das Cancelas, 77, baixo, Compostela (Local do Grupo de Capoeira Angola – Mestra Gegê).
A achega econômica é 20€ por sessom. Se queres assistir mais tens dificuldade com achegar esse valor, comenta-mo e buscamos umha soluçom adaptada a tua economia.
Para inscrever-se, por favor cubre este formulário