Adaptadas aos protocolos sanitários e com as medidas de segurança para o cuidado da vida.
Durante todos estes meses a rede de profissionais de Biodanza estivemos (e seguimos) a trabalhar para adaptar à ferramenta ao atual momento sanitário, investigando e partilhando experiências e resultados para poder oferecer à comunidade umha Biodanza com toda a sua potência transformadora mas também com os cuidados que requer esta situaçom.
Trata-se portanto dumha Biodanza na que se respeitam as distâncias de segurança e na se prescinde do contato direto ou que puidera implicar risco de contágios (mans, rosto, etc). Mais que conserva os mecanismos de açom fundamentais do Sistema Biodanza: o poder transformador da música, do movimento integrador, da vivência, do grupo e da vinculaçom com as demais pessoas e a totalidade. Ou seja, umha Biodanza que preserva a sua essência de promover saúde, benestar, integraçom motora, aumento da sensibilidade perante à vida, harmonia e vinculaçom.
Se sentes que é o momento de colocar movimento na tua vida, de conectar com a alegria e a coragem de viver. De dispôr de um espaço de autocuidado e nutriçom da saúde física e emocional, no que poder expressar-se através da música e o movimento e vincular-se com outras pessoas num clima de confiança e bom trato. Se te ressoa tudo isto, contata, prova umha classe.
Começamos o 7 de outubro. Tem presente que os grupos som mais reduzidos e portanto as vagas com limitadas.